У справі просування товарів і послуг 2017 став роком відео. Не є винятком і аудиторський бізнес. Багато фірм активно використовують, зокрема, канал YouTube для популяризації та просування своїх послуг. Цей потужний тренд матиме продовження і розвиток у 2018 році. На що звернути увагу, щоб YouTube виправдав ваші очікування?
На думку міжнародних експертів, насамперед потрібно дбати про оптимізацію відео. Хочете мати трафік на свій відеоканал – оптимізуйте відео під пошукові запити. Знаходьте найбільш актуальні пошукові запити вашої цільової аудиторії та відображайте їх у назві, описах та тегах відео.
Не слід забувати також про оформлення каналу. Він має бути свого роду аналогом сайту аудиторської фірми. Подбайте про красиву та привабливу обкладинку, розмістіть релевантну фотографію на аватар (можна поставити логотип аудиторської фірми), а також зробіть детальний опис каналу, щоб відвідувачам було зрозуміло, куди вони потрапили та що цікавого та корисного для себе можуть почерпнути.
Обов’язково варто аналізувати поведінку глядацької аудиторії та коригувати контент. Ключові параметри, що впливають на просування відео та ріст популярності каналу, − це кількість переглядів, уподобань, поширень та коментарів. Намагайтеся привернути увагу глядача з перших секунд трансляції та навчіться утримувати її максимально довго.
Не слід забувати, що багато людей переглядають YouTube-відео на смартфонах. Тож ваші ролики виграють, якщо будуть адаптовані під різні ґаджети. Знімайте відео в форматі 360, адже такі ролики зручно переглядати саме на смартфоні, а не на телевізорі.