Сьогодні в бізнесі стрімко змінюються всі процеси, у тому числі й побудова особистого бренду, незважаючи на те, що в аудиті цей напрям з’явився відносно недавно. Якщо порівнювати, скажімо, із юридичним бізнесом, де персональним брендом вже давно нікого не здивуєш, аудитори зрозуміли важливість цього явища не так давно.

Асоціація спеціалістів з бухгалтерського обліку (AAT) відмінила офлайн-заходи до 31 грудня 2020 року через пандемію COVID-19. Раніше організація повідомляла про відміну всіх подій до 30 вересня поточного року.

За очікуваннями експертів, уже найближчим часом наступне покоління мобільного зв’язку стане реальністю. Це буде квантовим стрибком у розвитку технологій і відкриє світ, «підключений до всього», який характеризується швидкими завантаженнями, повсюдним підключенням й обсягом даних у трильйони байтів. Якими можуть стати наслідки впровадження нового стандарту для внутрішнього аудиту?

Згідно зі звітом Асоціації присяжних сертифікованих бухгалтерів (ACCA), Інституту дипломованих бухгалтерів Австралії і Нової Зеландії (CA ANZ) та японської компанії NTT DATA, фінансові групи повинні вийти із зони комфорту й відкрити для себе можливості роботи з великими даними та перспективної аналітики.

Згідно з результатами опитування, опублікованого у звіті Присяжного інституту внутрішніх аудиторів (Chartered IIA), майже половина внутрішніх аудиторів Великобританії (46%) зазнали негативного впливу змін в роботі, викликаних пандемією коронавірусу.

Асоціація дипломованих присяжних бухгалтерів (ACCA) опублікувала свій звіт про малі та середні аудиторські фірми (SMP), що збіглося з початком тижня консультацій для малого бізнесу. У звіті під назвою «Лідери серед малих та середніх аудиторських фірм» викладено результати опитування 50 передових фірм, аби оцінити їх важливість у справі допомоги малому та середньому бізнесу (МСБ) в умовах невизначеності, спричиненої пандемією.

CDP, Рада зі стандартів розкриття інформації про клімат (CDSB), Глобальна ініціатива зі звітності (GRI), Міжнародна рада з інтегрованої звітності (IIRC) та Рада зі стандартів бухгалтерського обліку у сфері сталого розвитку (SASB) спільно опублікували своє бачення елементів, необхідних для розроблення всеохопної корпоративної звітності, і заяву про свої наміри. Організації прагнуть до співпраці та зобов’язалися включити в процес інших ключових гравців, таких як Фонд МСФЗ, Європейська комісія, Міжнародна ділова рада Всесвітнього економічного форуму.

Лінкедін – це соціальна мережа, кількість професійних контактів якої перетнула позначку в 400 млн користувачів у понад 200 країн світу. Це свідчить про те, що будь-якій компанії, яка ставить перед собою довгострокові цілі розвитку на міжнародних ринках, не варто нехтувати можливостями, які дає лінкедін. Практика показує, що ця мережа за умови грамотного використання перетворюється на джерело B2B лідів і взаємовигідних бізнес-контактів.

Інстаграм входить до числа найперспективніших соціальних платформ для просування бізнесу. По-перше, популярність цієї мережі впевнено зростає. Водночас її користувачі демонструють високу залученість у взаємодію один з одним та з брендами. По-друге, інстаграм дає змогу публікувати і споживати візуальний контент, який користувачі сприймають у десятки тисяч разів швидше порівняно з текстовим. Додайте сюди можливість використовувати інстаграм практично на ходу за допомогою мобільних ґаджетів. Тому ця соціальна мережа – чи не ідеальна соціальна платформа для сучасної людини, яка живе в шаленому темпі. По-третє, на відміну від традиційних соцмереж, платформи для обміну візуальним контентом успішно генерують миттєві конверсії.

Управління з податків та митних зборів Великобританії (HMRC) ініціювало понад 4 500 справ, пов’язаних із шахрайством працівників, після отримання повідомлень на «гарячу лінію». Перше затримання підозрюваного відбулося в серпні. 57-річний чоловік перебуває під слідством у справі про шахрайство на суму 495 тисяч фунтів стерлінгів з подальшим звільненням.

Податкова служба США (IRS) тимчасово вводить можливість електронного підпису на деяких податкових документах та дозволяє надсилати їх в електронній формі. Це пов’язано із запровадженням віддаленого режиму роботи через пандемію.

Cоціальна мережа «Фейсбук» найбільше підходить для просування послуг аудиторської фірми. Її аудиторія зростає щодня, а розробники постійно оновлюють способи для щонайкращої презентації бізнесу.

Інститут дипломованих бухгалтерів США (American Institute of CPAs, AICPA) опублікував перелік технічних питань та відповідей, аби допомогти американським неурядовим організаціям здійснювати облік використання державної допомоги. Сюди входять кошти, отримані в межах Закону про надання допомоги, сприяння та економічну безпеку в умовах коронавірусу (CARES Act), Фонду допомоги медикам (Provider Relief Fund), а також гранти Medicare та Medicaid.