Репутаційні скандали на ринку аудиторських послуг – явище поширене. Компанії як «великої четвірки», так і меншого калібру регулярно потрапляють в їх епіцентр. Наскільки вправно вони тримають удар – показують незалежні рейтинги та загалом успішність фірми на ринку. Чому репутація настільки важлива в аудиті? Та тому, що в її основі лежить довіра. Що вищим є рівень довіри до бізнесу, то кращою є його репутація.

Початок року – ідеальний час для планування. Утім, будуючи річні плани та формуючи довгострокові стратегії розвитку, важливо не випустити з поля уваги глобальний контекст. Не секрет, що події та обставини світового масштабу можуть звести нанівець усі намагання плідно відпрацювати рік, відмежовуючись від глобальних реалій стінами власного офісу. Тож що слід тримати в голові власникам і керівникам аудиторських фірм, плануючи свою діяльність на 2020 рік?

Не встигли ми зоглядітися, як уже добігає кінця 2019 рік, тож час підвивати підсумки: що зроблено, яких результатів вдалось досягти та чи правильний вектор діяльності було обрано торік.

Плинність кадрів в аудиторських фірмах змушує їх власників шукати нові шляхи залучення кваліфікованого персоналу, утримання професійних фахівців із досвідом та способи «вирощення» власних експертів. Проте за нинішніх умов конкурентної боротьби з кожним роком стає дедалі важче вигравати в цьому протистоянні. Тому останнім часом керівники компаній акцентують увагу на розвитку бренду роботодавця і вважають його стратегічним напрямом розвитку.

Нині перед бізнесом стоїть низка нових викликів, пов’язаних зі зростанням конкуренції між компаніями. Найважливішою конкурентною перевагою фірми стає формування її стратегії розвитку, орієнтованої на задоволення соціальних потреб як персоналу, так і всіх зацікавлених сторін. Тому всім компаніям, зокрема й аудиторським, доводиться шукати нові способи ефективної взаємодії з різними учасниками ринку, реалізовуючи їх у численних КСВ-проєктах.

Сильна організація характеризується не тільки надійною структурою, яка може забезпечити виконання поставлених цілей, а й чіткою мотивуючою ідеологією, де закладені основоположні принципи бізнесу. Вони є основою організаційного характеру, а отже, фундаментом побудови бренду і стратегії комунікації з клієнтами. Цінності, навколо яких вибудовуються вектори діяльності компанії і її взаємодія зі стейкхолдерами – ознака її зрілості і сили.

Бажання вийти на зовнішні ринки – природна стадія розвитку успішного бізнесу, націленого на сталий розвиток. Якщо аудиторська компанія утвердилася на українському ринку, набула членства в міжнародній професійній мережі, альянсі чи асоціації, має високу впізнаваність серед клієнтів, упевненість у власних силах і ресурси для того, щоб і далі торувати шлях до успіху на міжнародній арені, – однозначно варто спробувати свої можливості й нарешті вийти з умовної зони комфорту.

Нещодавно міжнародна ділова спільнота відсвяткувала Всесвітній день етики. До цієї події активно долучилися аудитори та професійні бухгалтери, адже етичні питання в їхній роботі посідають чільне місце, безпосередньо впливаючи на результат професійної діяльності. З нагоди Всесвітнього дня етики по всьому світу проводилися різноманітні заходи, де, зокрема, обговорювалися особливості нового Кодексу етики професійних бухгалтерів. Розглянемо їх докладніше

Хмарні технології вже достатньо давно прийшли в наше професійне життя, з-поміж іншого й у бухгалтерію та аудит. Які переваги вони надають для повсякденної роботи з документами та даними? Для прикладу візьмемо найпопулярніший хмарний сервіс – Office 365.

Конкуренція на ринку аудиторських послуг з кожним роком стає дедалі гострішою. Саме тому аудиторські фірми акцентують увагу на якості своїх послуг, адже саме вона є запорукою успішної діяльності, утримання поточних клієнтів і здобуття прихильності нових. З яких компонентів складається якість аудиторських послуг – спробуємо розібратися далі