Кожна компанія, яка надає послуги для бізнесу чи окремих осіб, намагається зробити свою діяльність максимально результативною та знайти якомога більше точок дотику з клієнтами. На допомогу бізнесу нині розроблено певні автоматизовані системи, які здатні зробити роботу команди ефективнішою, а спілкування з партнерами і користувачами послуг – цільовим і змістовним. Опановувати таку практику та брати на озброєння аудиторським фірмам нові інструменти для бізнесу слід уже сьогодні.

Нові інструменти для бізнесу

Сьогодні світ змінюється настільки стрімко, що часу на пристосування до нових умов фактично немає. Діяльність компанії, незалежно від її розміру або сфери функціонування, нагадує автоперегони на швидкісній трасі – усе вирішує швидкість надходження інформації та оперативне реагування на неї. Визначальним є те, чи здатна фірма змінюватись й адаптуватись до нових обставин. Новації потрібно швидко впроваджувати в практику й тестувати вже в режимі реального часу.

Усі ці чинники потребують зміни підходів до управління компанією та формування єдиного інформаційного простору. Саме тому на допомогу бізнесу приходять нові технологічні рішення для комплексної автоматизації процесів, зокрема аудиту.

Автоматизація бізнес-процесів – украй важливе завдання для будь-якої компанії, орієнтованої на розвиток. Критерії, що визначають потребу в її запровадженні, можуть бути різноманітними і залежати від масштабів діяльності організації та стадії її розвитку. Цими ж критеріями слід керуватися й у виборі інструментів для автоматизації. Водночас важливо вибрати правильну систему, яка дасть змогу організувати злагоджену роботу всіх підрозділів і рівнів комунікації й визначають успіх бізнесу.

Автоматизація в дії

Сьогодні найефективнішими інструментами стали CRM-системи (англ. Customer Relationship Management – управління відносинами з клієнтами). У них розрізнені інструменти ведення бізнесу об’єднуються в злагоджену мережу. Замість внесення даних до таблиць Excel, потоків повідомлень у месенджери та на корпоративну пошту, заповнення багатьох документів на різних ресурсах функціонує єдиний сервіс. До нього входять програми для збору даних про клієнтів, управління проектами, контролю менеджерів та виконавців, які закріплені за проектами, можливість оперативної аналітики, оброблення даних і прогнозування. Застосування таких інструментів значно спрощує роботу, прискорює прийняття рішень і сприяє налагодженню комунікації з клієнтами, унеможливлює помилки та порушення дедлайнів.

Наразі впровадження CRM-систем є складником стратегії розвитку бізнесу, що практикує клієнтоорієнтований підхід. Вони є ефективним інструментом для роботи над проектами, оскільки дають змогу простежити історію взаємовідносин клієнта й компанії, проаналізувати побажання замовників послуг, підкріпити інформацію аналітичними даними та значно пришвидшити роботу команди. І все це заради того, щоб не тільки залучити нових замовників аудиторських послуг, а й запропонувати їм саме те, що зараз потрібно, та утримати для подальшої співпраці.

Можна вкладати значні кошти в маркетинг, рекламу, SEO-просування, але так і не перетворити зацікавлених осіб на лояльних клієнтів. CRM-система – корисний сервіс, який полегшить роботу з цільовою аудиторією й допоможе розширити коло користувачів послуг і зміцнити відносити з наявними. Адже у вас завжди буде можливість зберігати в одному місці весь обмін повідомлень із замовниками, їхні контакти, інформацію про проект, проміжні аналітичні дані та роботу над іншими проектами для цього ж клієнта.

Переваги застосування CRM-систем

Така функціональна платформа дає змогу слідкувати за роботою команди загалом і кожним співробітником зокрема. Особливо її застосування потрібне компаніям з великою кількістю проектів, над якими працюють різні команди виконавців. Організувавши роботу групи співробітників з мінімальними витратами сил і часу, вдасться швидко підвищити ефективність роботи, а отже, завоювати довіру клієнтів.

Застосовуючи CRM-системи:

  • аудиторська група не порушуватиме дедлайни виконання робіт;
  • керівництво і кожен член групи знатиме всі нюанси роботи над певним проектом і контролюватиме хід виконання поставлених завдань;
  • виконавці швидко реагуватимуть на будь-які проблеми, що виникають під час роботи;
  • топ-менеджер і керівник групи знатимуть про слабкі місця членів команди і зможуть вчасно направити їх у потрібне русло;
  • команда вчасно фіксуватиме й реагуватиме на кожне звернення клієнта, що дасть змогу оптимізувати роботу;
  • група зекономить час завдяки автоматичному формуванню звітності;
  • компанія поліпшить персональну комунікацію з клієнтом, що надасть перевагу перед конкурентами;
  • команда працюватиме в єдиному інформаційному потоці, доступному всім причетним до роботи над проектом співробітникам.

Яку систему обрати?

Щоб визначитися із CRM-системою для вашого бізнесу, насамперед потрібно окреслити цілі та завдання, які ви перед нею ставите. Почати слід із дослідження ринку CRM-систем, щоб вибрати з усього різноманіття ту, що максимально задовольняє потреби компанії, оцінити рівень витрат на впровадження системи і звернутися до компаній, які надають ці послуги.

Потрібно також визначитися з функціоналом і бюджетом, який ви готові витратити на впровадження CRM-системи і вирішити, замовляти індивідуальне рішення або ж скористатися базовими пропозиціями. У будь-якому випадку необхідно звертати увагу на зручність використання й наочність надання інформації – ви повинні бачити й легко аналізувати інформацію стосовно проекту, відстежувати в кілька кліків виконання завдань персоналом і в такий спосіб полегшувати ведення бізнесу.