Менше ніж за півроку набере чинності новий закон про аудит, який докорінно змінить наше професійне середовище і внесе корективи в нашу діяльність. Зважаючи на новації закону, слід готуватися до скорочення кількості аудиторських фірм – на ринку залишаться найсильніші. Як аудиторській фірмі сьогодні будувати політику комунікацій та просувати свої послуги?

Рейтинги

Дуже добре у справі просування зарекомендували себе рейтинги, які складають ділові видання. Посісти одну з перших позицій рейтингу аудиторських фірм – дуже престижно. Цим фактом можна оперувати в рекламних буклетах і комерційних пропозиціях. Входити до десятки найбільших аудиторських фірм, бути однією з двадцяти компаній, рекомендованих великими підприємствами, або частиною міжнародної професійної асоціації, що входить до топ-5 у світі – це додає бонусів вашому іміджу і зміцнює позиції на ринку у хитких і непевних умовах сьогодення.

Корпоративне видання

Корпоративне видання (інформаційний бюлетень, вісник тощо) – один із найуспішніших кроків для просування аудиторських послуг. Щоправда, приймаючи таке рішення, варто бути готовим до збільшення витрат і масштабів відповідальності. Однак усе це буде виправдано, якщо корпоративне видання добре зарекомендує себе, а правління аудиторської фірми, що в такий спосіб намагається заявити про себе на ринку, очолить редакційну колегію.

Імідж перших осіб

Просування аудиторських послуг значно спрощується, якщо поєднувати його з індивідуальним піаром керівника фірми та ключових партнерів. Такий хід дає змогу візуалізувати аудиторські послуги, а отже, залучити нових клієнтів.

Керівникам аудиторських фірм, які, можливо, відчувають у собі потенціал і мають бажання долучитися до нових органів регулювання аудиторської діяльності, які будуть обиратися вже незабаром, надзвичайно важливо заробити собі ім’я, добре зарекомендувавши себе як професіонала і надійну людину.

Спонсорство та соціальна активність

Не варто забувати і про такий дієвий інструмент просування, як спонсорство. Аудиторська фірма може профінансувати виставку картин відомого художника, приїзд Віденського симфонічного оркестру і навіть публічний виступ капели бандуристів. Єдине застереження – будь-яка акція повинна бути солідною і справляти приємне враження на потенційних замовників аудиторських послуг.

Великі аудиторські фірми приділяють багато уваги соціальним заходам, спрямованим на збереження довкілля та підтримання енергоефективних технологій. Активно використовуються також різноманітні акції просвітницького характеру. Адже не всі верстви населення розуміють, що таке аудит і яку важливу соціальну місію він виконує.

Спокій і нейтралітет

Загалом просування аудиторських послуг не терпить нічого яскравого, надто сміливого і креативного. Основні критерії, якими має керуватися піарник, – солідність, надійність, вишуканість, елегантність. До того ж ці вимоги мають поширюватися навіть на дрібниці: класичний стиль в оформленні офісу, строгий дрес-код персоналу, приглушені кольори фірмових бланків і рекламно-сувенірної продукції.

Репутація для кожної аудиторської фірми – найцінніший актив, який потрібно берегти мов зіницю ока. Саме тому аудиторські компанії ніколи не коментують політичні події. Особливо важливо пам’ятати про це сьогодні, коли ситуація на ринку аудиту неспокійна. Загалом аудиторам пасує нейтралітет. Некоректність або навіть агресія дуже погано позначаються на іміджі компанії.

Корпоративний сайт і соціальні мережі

Не варто забувати і про такий потужний ресурс, як корпоративний сайт. Більшість із нас шукає інформацію сьогодні в Інтернеті. Саме тому подбайте не лише про якісне наповнення і оформлення сайту, а й про його видимість у пошукових системах. Фахівець, який займається підготовкою текстів для розміщення на сайті, повинен тісно співпрацювати з людиною, що знається на законах SEO-оптимізації. Тільки в такому випадку потенційні замовники бачитимуть сайт аудиторської фірми на першій сторінці пошукових систем. Досягти цього можна, звісно, і за посередництва реклами, однак ефект не буде тривалим у часі.

Ну і звичайно соціальні мережі. Сьогодні без них ніяк. Аудиторська фірма без своєї сторінки у Facebook має, як мінімум, не сучасний вигляд. Будьте активними та цікавими. Якісний і гарно оформлений контент – запорука успіху в Інтернет-просторі.