Щоб привернути увагу споживача, недостатньо надавати послуги відмінної якості чи пропонувати добірні продукти. Потрібно вміти знайти підхід до клієнта, розробити правильну стратегію ведення бізнесу і сотні правил для співробітників. Останнім часом модним трендом став ребрединг компаній. Про його вияви та вплив на успіх фірм поговоримо далі.
З кожним роком економіка змінює поведінку споживача. Тому те, що нещодавно викликало захоплення, уже здається нецікавим і непотрібним. Через це компанія втрачає клієнтів і перспективи. Часто тактичних рекламних рішень для вирішення проблем недостатньо. Потрібна нова концепція спілкування з потенційними і наявними клієнтами, нові продукти і види послуг, удосконалена бізнес-модель, кардинально інше позиціонування, дизайн, комунікація тощо. Тому часто власники компаній вдаються до ребредингу.
Ребрендинг − це не зміна логотипу чи назви компанії, і навіть не оновлення дизайну упаковки або фірмового стилю. Це − комплекс заходів, спрямованих на зміну сприйняття бренду в цілому. Правильно організований і проведений ребрендинг дає змогу компанії стати привабливішою для клієнтів, наростити прибутки і знайти нові напрями розвитку. Ребрендинг сприяє приведенню бренду у відповідність з поточним станом бізнесу і планами компанії. Він передбачає зміни в усіх брендкомунікаціях: від упаковки до рекламних матеріалів.
У результаті ребрендингу повної ліквідації старого бренду, як правило, не відбувається. Ребрендинг допомагає компанії еволюціонувати. Отримавши оновлені комунікації й оболонку, бренд може стати істотно свіжішим, емоційнішим. Він отримує нові сили, знаходить нові якості, стає привабливішим для наявних клієнтів і завойовує нових. Незначні зміни у візуальних елементах чи рекламній політиці не вважаються ребрендингом. Він не є процесом зміни зовнішнього вигляду, а відображає якісні зміни в позиціонуванні і стратегії компанії. Ребрендинг − це завжди факт тотального перегляду майже всіх атрибутів бренду.
Необхідність в ребрендингу може пояснюватися безліччю причин. Це може бути пов’язано зі зміною курсу і стратегії компанії, новою сферою діяльності, якщо застарів бренд (для фірм, що вже давно на ринку), при посиленні конкуренції на ринку, зумовленим появою нових гравців на ринку або ж інтенсивним розвитком давніх тощо.