Як відомо, фірмовий стиль − це сукупність графічних, колірних, стилістичних та композиційних прийомів та елементів, спеціально та комплексно спроектованих для фірми з метою створення певного зорового образу, що легко запам’ятовується; всього, що пов’язано з компанією, її діяльністю та продукцією.
Експерти з розроблення фірмового стилю переконані, що особливості фірмового стилю аудиторських компаній диктують, перш за все, умови ринку B2B. Основні мотиви повинні орієнтуватися на корпоративний сегмент. Іншими словами, фірмовий стиль повинен бути зручним у використанні, свідчити про корпоративну ідентичність і бути запам’ятовуваним. Дотримання аудиторською фірмою фірмового стилю позитивно позначається на довірі клієнтів, адже вважається, що це показник організованості й порядку.
Фірмовий стиль повинен сприяти створенню в споживача певних стереотипів, завдяки яким реклама стає більш дохідливою, адресною, а рекламовані послуги виділяються з безлічі подібних.
Формування власного стилю компанії передбачає підбір графічних об’єктів і шрифтових рішень, використовуваних у всій рекламній та корпоративній продукції. Наприклад, єдиний стиль упаковок, оформлення документації, сувенірів, реклами, сайту тощо.
Елементами фірмового стилю є товарний знак, фірмовий шрифтовий напис (логотип), фірмовий блок, слоган, фірмові кольори, розроблений комплект шрифтів, інші корпоративні константи: сувенірна реклама, друкована продукція (листівки, буклети тощо), елементи діловодства (фірмові бланки, папки, конверти тощо), фірмовий рекламний банер, пакувальний папір, зображення логотипу тощо.
Найважливішим елементом фірмового стилю вважається логотип. Він використовується для виокремлення послуг і продукції фірми та для реклами. На думку фахівців, логотип не просто свідчить про назву надавача послуг, а й повідомляє клієнтові важливу інформацію про якість товару (споживачі, які завжди користуються послугами однієї фірми, знають, що їх якість гарантована). Саме логотипи привертають увагу клієнтів і збільшують ефективність пошуку необхідних послуг.