Ринок аудиту розширюється й на ньому з’являються нові гравці. Як назвати аудиторську фірму, аби її діяльність стала успішною? Адже, не секрет, що, як ви яхту назвете – так вона і попливе. Ось про що розповідають експерти з неймінгу.
Стислість − одне з головних правил для присвоєння назви компанії. Назва фірми повинна бути лаконічною для легкого запам’ятовування і впізнаваності потенційними та наявними клієнтами. Слово з одного-двох складів краще, ніж довге складносурядне найменування.
Обираючи назву, подумайте про своїх клієнтів − чи зможуть вони бодай згадати нафантазоване вами словосполучення. Воно повинно легко вимовлятися, не викликати сумнівів з приводу наголосу, бути милозвучним, мати однозначне написання. Якщо для назви слугує неіснуюче слово, його варто протестувати на адекватність сприйняття.
Важливо уникати двозначних виразів і слів, що викликають негативні асоціації.
Загляньте в завтрашній день: якщо є ймовірність розвитку бізнесу до міжнародного рівня, назва повинна бути приємною для іноземних клієнтів і партнерів та викликати в них позитивні емоції. Зокрема, можна взяти слово з інтернаціональним коренем. Однак слід обов’язково перевірити його значення в країнах майбутнього партнерства. Непоганий варіант − вигадані милозвучні слова, абревіатури.
Намагайтеся дистанціювати своє найменування від назв конкуруючих фірм, уникайте подібності з відомими брендами. Часто трапляються назви аудиторських компаній, перша частина в яких рік заснування, а друга – слово «аудит». Клієнтам важко виокремити такі назви серед подібних, тож і вибір їх залежатиме від додаткових переваг та вартості пропонованих послуг, на що витрачається час і, можливо, ресурси. А отже, компанії з яскравими й незвичайними назвами матимуть більше шансів на залучення нових клієнтів.
Буде чудово, якщо назва фірми матиме стосунок до профілю її діяльності. Однак постійне використання слова «аудит», хоч і пряма вказівка на напрям діяльності, проте використовується більшістю наявних компаній. Тож про високу унікальність назви можна забути.