Хмарні технології прийшли майже в усі аспекти роботи компаній сфери обслуговування бізнесу: аудит, бухгалтерія, консалтинг, HR тощо.

Великі обсяги даних (Big Data) допомагають краще орієнтуватися в потребах клієнтів, визначаючи «вузькі місця» співпраці з ними. Автоматизовані системи на основі цих даних спрощують ведення, адміністрування робочих процесів. Хмарні платформи надають нові способи обслуговування клієнтів для більш тісної взаємодії B2B та B2C.

«Хмара» полегшує процеси комунікацій всередині організації та між сторонніми компаніями. Завдяки хмарним сервісам на кшталт Office 365, GSuit співробітники організації можуть працювати віддалено, спільно редагувати документи, у режимі реального часу відслідковувати динаміку роботи, планувати діяльність, обмінюватись професійною думкою і взагалі стерти межу між віддаленою роботою і в офісі.

Водночас, якщо аудиторська фірма працює з консультаційною компанію, інформація про клієнта, робочі документи можуть бути готові якраз до моменту проведення аудиту, що неабияк заощаджує час на збирання такої інформації та приведення її в належний вигляд. Усі ці «дива» можливі завдяки консолідованому збору інформації та її обробленню в сервісах типу Office 365.

Тож, як бачимо, одна з найбільших переваг хмарних технологій – можливість підійти до внутрішніх процесів обслуговування клієнтів та роботи організації з іншого боку.

Так, на основі даних, статистики, патернів можна відслідкувати слабкі місця в обслуговуванні й за допомогою хмарних сервісів спробувати їх усунути.

Скажімо, якщо система моніторингу покаже, що багато часу витрачається на неефективні наради або ж занадто тривалий процес проходження документів, то усунення цих недоліків дасть змогу брати на обслуговування більше клієнтів, отримуючи відповідно вищі доходи, чи поліпшити обслуговування поточних.