Завдання вебресурсу безпосередньо залежить від типу бізнесу і цілей компанії. Для аудиторських фірм на сьогодні важливо, щоб сайт виконував такі функції.
Формування та підвищення іміджу
За допомогою елементів дизайну, інформації про компанію сайт аудиторської фірми може стати потужним інструментом для формування її іміджу, зміцнення позицій на ринку, а також підвищення лояльності клієнтів до неї. За допомогою сайту можна утверджувати фірмовий стиль, підвищувати впізнаваність бренду. Загалом працювати на те, щоб цільова аудиторія й партнери сприймали компанію саме так, як того хоче її топменеджмент.
Розширення клієнтської та партнерської бази
Розміщення інформації про компанію та її діяльність, умови для співпраці, розділ з контактами, можливість спілкування з консультантом онлайн, наявність форми зворотного зв’язку – кожен елемент допомагає залучити нових клієнтів, партнерів, утримати наявних.
Надання цільовій аудиторії повної інформації про компанію
За своєю специфікою сайт організації не обмежує обсяг інфоконтенту. Навпаки, що детальніше розкрита інформація про компанію та її діяльність, то зручніше для цільової аудиторії. Якщо відвідувач знаходить усі відповіді на свої питання щодо компанії на її сайті, зникає необхідність зв’язуватися з представниками фірми щодо другорядних питань. Зокрема, доступ до відкритих даних компанії пришвидшує процес прийняття рішення клієнтом. Це загалом скорочує навантаження на співробітників.
Можливість продажу послуг
Корпоративний сайт може стати недорогим майданчиком для реклами – варто лише розмістити на ньому інформацію про акції та спеціальні пропозиції. Така реклама обійдеться власникам сайту в рази дешевше.
Залучення нових співробітників
Сайт компанії може допомогти їй відмовитися від послуг рекрутингових агенцій і заощадити кошти на доборі співробітників. Достатньо лише створити розділ, розмістивши в ньому відповідну інформацію. Відомості про вимоги до кандидата, інформація про його вигоди та кар’єрне зростання значно спростять пошук нових співробітників.