Користувачами аудиторських послуг є представники бізнесу. Досить висока вартість і тривалий цикл прийняття споживачами рішення про замовлення ускладнюють просування і продаж послуг аудиторської компанії. Під час розроблення і впровадження маркетингової стратегії необхідно враховувати такі особливості та планувати рекламні кампанії відповідно.

Перше, що потрібно зробити, кажуть експерти, – це чітко визначити, хто і чому замовляє або повинен замовити аудиторські послуги. Зрозуміло, що це будуть компанії, бізнеси. Але якого розміру та якої сфери діяльності? Хто в таких компаніях ухвалює рішення про замовлення аудиторських послуг (не плутати з тим, хто замовляє послуги)? Як обирають постачальника послуг? З’ясувати це можна, опитавши клієнтів, які замовляли послуги раніше.

Наявність такої інформації дає можливість визначити, з якими компаніями найвигідніше працювати, кому адресувати комерційну пропозицію, які переваги потрібно надати тій чи іншій компанії, аби вона зробила вибір на вашу користь.

У разі розроблення комерційних пропозицій та спілкування з потенційними замовниками необхідно показати переваги вашої компанії порівняно з конкурентами.

Такими перевагами для аудиторської компанії можуть бути:

  • вартість послуг – продемонструйте, що ваша пропозиція вигідніша порівняно з іншими, покажіть додаткову цінність послуг (наприклад, індивідуальний підхід до обслуговування клієнта);
  • досвід співробітників та компанії – значний досвід та досягнення співробітників, а також практика роботи з відомими компаніями-клієнтами стануть значною перевагою;
  • гарантії для клієнта – замовляючи дорогі послуги, клієнт хоче отримати гарантію того, що результати будуть реальними та відповідатимуть дійсності. Продемонструйте, що компанія відповідає за результати роботи, щоб уникнути заперечень та додаткових запитань під час переговорів з потенційним замовником.

Також, враховуючи особливості просування та продажу послуг з аудиту, дуже важливо завоювати та постійно підтримувати високу лояльність наявних та потенційних клієнтів. Основна мета – утримати постійних замовників послуг та збільшити кількість нових замовлень.