Новорічні свята вже на порозі. Передсвятковий настрій досить часто стає причиною зниження особистої ефективності. Утім, часто щось із запланованого не вдається реалізувати не через несприятливі обставини, а тому, що ми самі поховали свою продуктивність під товстим шаром убивчих звичок, ліні та низької самооцінки.

Гайнування часу на прості завдання

Іноді по кілька годин доводиться витрачати на написання простого листа або створення елементарного проєкту. Пояснити це можна своїм прагненням до досконалості кожної деталі, але насправді тут інше – невміння вчасно закінчити завдання завдає відчутного удару по вашому трудовому розпорядку.

Занадто детальне планування

Іноді ви можете витрачати багато часу на складання детальних розкладів, заповнення календаря та написання списків справ. За цей час половину можна було переробити, а решта вже втратили свою актуальність.

Робота без перерви

Ви вміло маскуєтесь під великого трудівника й відповідального працівника. Ви раніше за всіх приходите на роботу й пізніше за всіх її залишаєте, не встаючи з-за свого столу протягом усього дня. Однак це зовсім не йде на користь продуктивності вашої праці. Навпаки, що більше ви працюєте, то менш продуктивними стаєте.

Часта зміна методик і програм

Прагнення досягти досконалості часто змушує шукати різні допоміжні інструменти для досягнення своєї мети: вивчати різні методики, використовувати спеціальні програми, тестувати на практиці онлайн-сервіси. Можна стати знавцем у цій сфері, ось тільки практичного результату так і не досягти. Успіх чекає там, де попередньо визначена стратегія та інструменти, що працюють комплексно. Що частіше їх змінювати, то примарнішою стає можливість досягти бажаного.

Робота в режимі багатозадачності

Якщо ви завжди намагаєтеся робити кілька справ одразу – це прямий шлях не лише до зволікання з виконанням кожного завдання, а й до зниження його якості в підсумку. Написання звіту, серфінг в інтернеті, розмова по телефону й перевірка пошти можуть виконуватись одночасно, ось тільки результати такої роботи виявляються зазвичай набагато нижчими, ніж якщо виконувати всі ці дії окремо.

«Застій» особистісного розвитку

Знання є основою продуктивності. Ви можете отримати величезну користь від вивчення нових технологій та отримання нових навичок, але ніколи цього не робите. Ви не прагнете дізнатися щось нове або навчитися виконувати свою роботу будь-яким іншим способом, крім зазначеного в інструкції.

Неорганізованість

Неорганізованість, невміння планувати свій час й ефективно використовувати ресурси призводить до безладу не лише на робочому місці, а й у справах. Якщо у вас є схильність відкладати справи на потім, знайдіть способи, щоб виправити таку поведінку. Складіть графік роботи, послуговуйтеся календарем, або, можливо, встановлюйте нагадування. Щовечора переконуйтеся, що ви виконали намічені плани.