Туреччина з березня запроваджує новий податок на цифрові послуги. Відповідний закон було погоджено турецьким парламентом ще у грудні минулого року. Відтепер у Туреччині будуть стягувати в казну 7,5% податку з доходів від цифрових послуг, що були надані споживачам на території країни.

Податок доведеться сплачувати великим компаніям, річна виручка яких сягає 827 млн дол. США, а також підприємствам, що отримують у національних доходах понад 3,2 млн дол. США (20 млн турецьких лір) від операцій, що підлягають оподаткуванню цифровим податком.

Податкові органи Туреччини повідомили, що новий податок поширюється також на будь-які форми рекламних послуг у цифровому полі, охоплюючи також оцінку ефективності реклами, управління даними користувачів, технічні послуги, пов’язані з розміщенням реклами.

Цифровим податком обкладатимуться графічні, звукові та відеоматеріали, програми та комп’ютерні додатки, музика та відео, ігри, внутрішньоігрові застосунки тощо.

Крім того, податкову виручку в Туреччині планують отримувати із цифрових платформ, що дають змогу користувачам взаємодіяти між собою (приміром, продаж товарів та послуг).