Аудиторська фірма – місце роботи різних поколінь людей. Коли кілька поколінь зустрічаються в одному офісі, керівництву компанії доводиться шукати дієві способи співпраці з кожним із них і вміти згуртувати їх в єдину команду.

Як налагодити контакт між поколіннями й вибудувати ефективні внутрішні комунікації?

Жодних стереотипів

Щоб повною мірою скористатися перевагами команди з декількох поколінь, слід уникати будь-яких припущень або стереотипів, пов’язаних із віком. Натомість необхідно з’ясувати особисті переваги й стилі роботи кожного члена колективу.

Підхід до кожного

Кожен співробітник – це унікальна особистість з різними уподобаннями, цілями, навичками, слабостями і способами спілкування. Замість того щоб узагальнювати й ставитися до всіх однаково, варто застосовувати індивідуальний підхід до кожного співробітника.

Різні канали зворотного зв’язку

Працівники покоління X не бажають, щоб їх безперервно контролювали, а покоління Z прагнуть отримати миттєвий зворотний зв’язок щодо своєї роботи. Тому разом із застосуванням різних стилів спілкування потрібно вдосконалити свої методи надання зворотного зв’язку й застосовувати їх відповідно до вподобань співробітників.

Вікове різноманіття на користь проєктам

Створюючи проєктні групи різного віку, є можливість використовувати унікальні сильні сторони кожного покоління, а також заохочувати членів команди співпрацювати й будувати відносини один з одним.

Різні варіанти робочого місця

Міленіали і покоління Z можуть виконувати робочі завдання як в офісі, так і вдома, а також активно практикують концепцію «третього місця». Таким місцем може бути парк, кафе, коворкінг. Часто робота кипить у дорозі: у таксі, вагонах метро, літаках чи потягах. Тоді як бебі-бумери не проміняють затишне робоче місце на гамірний коворкінг-центр. Відповідно до цих уподобань необхідно добирати робочі завдання й формувати проєктні групи.

Канали комунікації та взаємодії

Коли у вашій організації працюють люди різного віку, важливо зробити так, щоб усі спілкувалися єдиним способом, оскільки це стимулює ефективну взаємодію. Технічні канали зв’язку полегшують процес комунікації, надаючи змогу співробітникам долати бар’єри поколінь. Наприклад, колектив об’єднується, коли в компанії вчаться користуватися новою платформою або складною системою, яка однаково незнайома всім.

Програми підвищення кваліфікації

Варто організовувати майстер-класи, упроваджувати спеціалізоване навчання та програми підвищення кваліфікації для всіх співробітників. У такий спосіб вдасться задовольнити запит, який виходить від кожного з поколінь, і створити комфортні умови роботи для всіх.