Спалах коронавірусу створив нові виклики для ділового середовища, які вимагають від керівництва компаній зваженого, практичного та усвідомленого підходу до вирішення щоденних завдань. Що потрібно зробити, аби оцінити ступінь уразливості компанії в умовах епідемії коронавірусу?

Експерти міжнародної аудиторської фірми KPMG радять звернути бізнесу особливу увагу на таке питання, як безпека співробітників та клієнтів. Незважаючи на епідемію, безпека як внутрішніх клієнтів (працівників), так і зовнішніх (замовників) має бути у фокусі уваги.

У період карантину бізнесу слід оцінити ризики, пов’язані з постачальниками, та навчитися керувати ними.

Крім того, важливо здійснювати грамотне управління оборотним капіталом та бізнес-планами.

У такий нестабільний час аудитори радять переглянути коротко- та середньострокові пріоритети. Гнучкість – сьогодні найважливіша перевага для бізнесу. Реагуйте оперативно та пристосовуйтеся до нових умов.

З-поміж іншого бізнесу необхідно оцінити потреби клієнтів та надавати їм тільки те, що потрібно. Позбувайтеся всього зайвого або непотрібного.

І звісно, дбайте про інформаційну безпеку. Попри карантин кіберзагрози не зникли.