В Україні продовжено адаптивний карантин до 31 липня. При цьому кількість хворих з кожним тижнем зростає. Цілком імовірно, що Уряду доведеться вдатися до більш жорстких карантинних обмежень. Як аудиторським фірмам втриматися на ринку в ці бурхливі часи?

Насамперед прагніть до постійного вдосконалення послуг для досягнення конкурентоспроможності, збереження бізнесу і створення нових робочих місць. Прибутки наступного кварталу не такі важливі, як можливість компанії існувати через 10–20 років. Сталість мети означає постійну роботу топменеджменту над упровадженням інновацій, довгострокове планування, виділення ресурсів на навчання персоналу, постійне вдосконалення послуг.

Хочемо ми того чи ні, але бізнес увійшов у нову економічну еру. Більше не можна провадити діяльність «для галочки», співпрацювати з підрядниками, у яких не маєте потреби, працювати в команді з людьми, які не знають, у чому полягають їхні обов’язки, використовувати застарілі методи навчання. Усі складники бізнесу потребують оптимізації і трансформації відповідно до нових умов.

Сьогодні критично важливо покращувати систему надання послуг і їх якість. Якість необхідно «вибудовувати» упродовж діяльності компанії. Кожна надана послуга має розглядатися як унікальна, а кожен клієнт потребує індивідуального підходу. Дослухайтеся до думки своїх клієнтів, особливо тих, які звернулися до вас уперше. Їхнє враження від вашої компанії буде неупередженим і максимально об’єктивним, а отже, слугуватиме стимулом для вдосконалення.

Перегляньте методи керівництва. Лідери повинні знати роботу своїх підлеглих і мати право інформувати вище керівництво про неодмінні зміни.

Співробітники всіх підрозділів повинні працювати як команда, щоб передбачити й зарадити проблемам, які можуть виникнути під час надання послуг.