Управління проєктом розглядається як сукупність процедур, заснованих на прийнятих принципах управління, які використовуються для планування, оцінки та контролю робочих завдань з метою отримання бажаного кінцевого результату в установлені терміни, у межах виділених коштів і відповідно до вимог до проєкту.
Коли йдеться про принципи управління, вони зазвичай пов’язуються з управлінням людьми. Оскільки роботу над проєктом здійснює команда фахівців, тому ці принципи застосовні й до управління проєктами.
Планування
Планування – це визначення ясних і точних завдань та осіб для досягнення поставленої мети. Мета може являти собою рішення проблеми або досягнення умови, відмінної від наявної.
Організація
Крім організації людей, управління проєктом містить добір необхідних ресурсів (людських, матеріальних і грошових) для виконання запланованої роботи. Складовою частиною управління проєктом також є створення структури, потрібної для реалізації плану.
Контроль
Після об’єднання всіх ресурсів в єдину структуру необхідно здійснювати її контроль і супровід під час реалізації проєкту. Контроль також передбачає визначення і створення системи звітності для надання інформації про стан проєкту в задані моменти його життєвого циклу. Звіти призначені не тільки для відображення хронології подій, а й для раннього попередження випадків і ситуацій, що вказують на відхилення від плану.