Податкова служба США (IRS) тимчасово вводить можливість електронного підпису на деяких податкових документах та дозволяє надсилати їх в електронній формі. Це пов’язано із запровадженням віддаленого режиму роботи через пандемію.

У меморандумі, виданому 12 червня 2020 року, IRS продовжила термін дії рекомендацій до кінця 2020 року. Хоча цей меморандум пом’якшив вимоги щодо обов’язковості «живого» підпису документів, все-таки він зазнав критики за те, що ці пом’якшення не поширюються на податкові декларації та накладні.

У відповідь на це Інститут дипломованих бухгалтерів США (AICPA) надіслав лист до IRS із проханням розширити сферу дії меморандуму та дозволити електронний підпис для всіх форм та декларацій, не пов’язаних з податком на прибуток, зокрема, і для декларацій, які повинні подаватися в паперовій формі.

27 серпня 2020 року Податкова служба США видала ще один меморандум, який закріпив тимчасову можливість застосувати електронний підпис на обмеженій кількості податкових форм. У США 11 штатів опублікували рекомендації, що дозволяють використовувати електронний підпис на податкових деклараціях в умовах пандемії.

Едвард Карл, віцепрезидент AICPA з питань оподаткування, схвалив рішення IRS розширити сферу застосування електронних підписів та закликав до подальших пом’якшень: «Ми дуже вдячні за рішення IRS розширити сферу застосування електронного підпису. У такий спосіб IRS значно зменшує навантаження на платників податків та податківців. Заходи, вжиті службою, допомагають населенню орієнтуватися у складних обставинах. Ми закликаємо IRS продовжувати працювати, аби дозволити використовувати електронний підпис на постійній основі».