Cоціальна мережа «Фейсбук» найбільше підходить для просування послуг аудиторської фірми. Її аудиторія зростає щодня, а розробники постійно оновлюють способи для щонайкращої презентації бізнесу.

Утім, працюючи з фейсбуком, слід пам’ятати правила роботи із мережею, аби результат задовольнив очікування.

Ця соцмережа орієнтована на особисті сторінки. Тож просувати краще не компанію як таку, а ключових осіб компанії. На особисті акаунти йде більше трафіку.

Фейсбук робить ставку на групи. Трафік в них зазвичай досить високий, але бренд у такий спосіб рекламується опосередковано. Саме тому для фейсбука важливі інформаційні статті та дискусії з тієї чи іншої тематики.

Найпопулярніша мережа світу характеризується недорогим і різноманітним таргетингом. Порівняно з більшістю інших соціальних мереж фейсбук пропонує велику кількість налаштувань і відносно низькі ціни, тому на рекламу варто звернути увагу.

Фейсбук ідеально підходить для просування B2B-послуг. Жодна інша соціальна мережа під це «не заточена».

Важливе правило успіху у фейсбуці – грамотне оформлення сторінки. Подбайте про те, щоб будь-яка людина, що побачила вашу сторінку, могла за кілька секунд зрозуміти, що це аудиторська фірма.

Якісний контент – ваша чарівна паличка. Пишіть цікаво, небанально, захоплюйте аудиторію інформацією. Тільки так вона стане вашою.