Інстаграм входить до числа найперспективніших соціальних платформ для просування бізнесу. По-перше, популярність цієї мережі впевнено зростає. Водночас її користувачі демонструють високу залученість у взаємодію один з одним та з брендами. По-друге, інстаграм дає змогу публікувати і споживати візуальний контент, який користувачі сприймають у десятки тисяч разів швидше порівняно з текстовим. Додайте сюди можливість використовувати інстаграм практично на ходу за допомогою мобільних ґаджетів. Тому ця соціальна мережа – чи не ідеальна соціальна платформа для сучасної людини, яка живе в шаленому темпі. По-третє, на відміну від традиційних соцмереж, платформи для обміну візуальним контентом успішно генерують миттєві конверсії.

Аудиторським фірмам складніше представити себе в інстаграмі, але потрібно намагатися. Насамперед оптимізуйте профіль вашої компанії. Установіть логотип аудиторської фірми як фото профілю. Ніком компанії нехай стане її назва або слова, які виражають суть бізнесу. Коротко опишіть мету вашої пропозиції. Користувачі хочуть знати, що ви продаєте. Обов’язково додайте в опис ваші контактні дані, серед них посилання на корпоративний сайт.

Суть вашої пропозиції мусить бути відображена у фотографії. Думайте, як це зробити, щоб світлина була привабливою і водночас змістовною. Відходьте від банальних зображень ноутбуків, окулярів та канцелярського приладдя. Спробуйте візуалізувати ваші послуги нестандартно.

Не забувайте додавати хештеги. Вони допомагають цільовій аудиторії знаходити послуги, які пропонує компанія. За даними маркетингової компанії TrackMaven, достатньо 4-5 міток під фотографією. До речі, у фейсбуці хештеги не працюють.

Розважайте свою аудиторію. В інстаграмі це важливо. Добре, якщо веселі фото будуть пов’язані з вашим бізнесом.

Конкурси, за перемогу в яких пропонуються цінні призи, ефективно стимулюють активність користувачів. Використовуйте цей інструмент, щоб залучити додаткових підписників й отримати відгук аудиторії. Пропонуйте конкурсантам умови змагання, що унеможливлюють накрутки.