Лінкедін – це соціальна мережа, кількість професійних контактів якої перетнула позначку в 400 млн користувачів у понад 200 країн світу. Це свідчить про те, що будь-якій компанії, яка ставить перед собою довгострокові цілі розвитку на міжнародних ринках, не варто нехтувати можливостями, які дає лінкедін. Практика показує, що ця мережа за умови грамотного використання перетворюється на джерело B2B лідів і взаємовигідних бізнес-контактів.

Працюючи з лінкедін, важливо залучати співробітників у маркетингову стратегію з просування профілю аудиторської фірми. Їхні особисті профілі повинні відповідати іміджу компанії, мати професійний вигляд і містити повну інформацію про службові функції, а також посилання на вебсайт компанії.

Як і в інших соцмережах, тут необхідно регулярно публікувати пости. Ключове слово – регулярно. Частота оновлень на сторінці визначається залежно від розміру компанії та її географічної приналежності. Так, практика показує, що в Україні активність користувачів у лінкедіні вдвічі нижча, ніж у західноєвропейських країнах або в США, тож для українських компаній достатньо появи нових постів на сторінці двічі-тричі на тиждень.

Більшість людей використовують лінкедін, тому що дбають про професійний розвиток і зростання бізнесу. Діліться публікаціями, які пропонують рішення загальних бізнес-проблем і дають дієві поради про те, як досягти цілей. Працюючи у цій соцмережі, слід зосередитися на рішеннях, а не на саморекламі. Дотримуючись цього правила, ви побачите, що користувачі повертаються до вас знову і знову, читають вас та активно діляться отриманою інформацією.

Крім того, лінкедін створений для пошуку кадрів. Дібрати хорошо аудитора, консультанта чи професійного бухгалтера досить складно. Якщо сайти з пошуку роботи вичерпали свої можливості, рекомендації не працюють, а хантинг – надто дороге задоволення для вас, пробуйте шукати персонал в лінкедін. Шанси на успіх знайти там гідного фахівця досить високі.