Для того щоб клієнти сприймали висновки та результати роботи аудиторів як надійні та достовірні, аудиторська фірма повинна насамперед забезпечити стабільно високу якість своїх послуг. Про це, зокрема, йдеться в опитуванні, проведеному одним із провідних професійних видань у США серед керівників великих компаній. Висока якість послуг передбачає якісне планування, застосування чіткої методології та дотримання стандартів роботи незалежно від розміру фірми-клієнта, тривалості надання послуг або будь-яких інших факторів, а також добір аудиторської команди, що має достатній рівень компетенцій для виконання відповідної аудиторської перевірки.
Думки щодо необхідності ротації аудиторів різняться. Деякі спеціалісти вважають, що стабільно високої якості надаваних послуг легше досягти, якщо з одним клієнтом працюватиме та сама команда аудиторів, яка вже добре знайома з особливостями саме цієї організації. Інші переконані, що новий склад групи зможе запропонувати свіжий погляд на діяльність компанії, а також проявлятиме більшу незалежність у своїх судженнях, уникаючи надто близьких відносин з топ-менеджментом компанії-клієнта.
Окрім того, необхідно підтримувати чіткі та якісні комунікації з клієнтами – акціонерами компанії, роз’яснювати, за потреби, свою роль як зовнішнього аудитора, майстерно поєднувати власні стандарти та вимоги з очікуваннями замовників.
Для зовнішнього аудитора також дуже важливо підтримувати власну репутацію на належному рівні. Адже недоліки в роботі з одним клієнтом можуть стати відомі широкому загалу, якщо регулятор, наприклад, виявить порушення, не відзначені аудитором, а це, своєю чергою, може підірвати довіру й інших клієнтів відповідної аудиторської фірми.
І нарешті, клієнти повинні відчувати, що аудитор піклується про інтереси компанії, а не зосереджується лише на власних прибутках. Для цього зовнішній аудитор має приділяти кожному замовнику достатньо людських і матеріальних ресурсів, підтримувати постійні комунікації, шукати найоптимальніші для компанії рішення щодо усунення виявлених недоліків.