Просування аудиторських послуг значно спрощується, якщо поєднувати його з індивідуальним піаром керівника фірми. Такі рекомендації дають провідні піар-агентства.
Персональний піар перших осіб фірми дає змогу візуалізувати аудиторські послуги, а отже, залучити нових клієнтів. Свого часу подібні рішення були дуже популярними на ринку юридичних послуг – власники великих юридичних компаній активно заявляли про себе, даючи інтерв’ю рейтинговим виданням та беручи участь у різноманітних світських заходах.
Особистий піар покликаний формувати позитивний імідж перших осіб компанії для їхньої ефективної взаємодії з персоналом, партнерами, клієнтами і навіть конкурентами.
На відміну від загального піару особистий діє у чітко визначеній площині – корпоративній. Однак це зовсім не означає, що зовнішнє середовище перебуває поза його увагою. Будь-який вид PR-послуг передбачає комунікативний зв’язок із зовнішнім світом.
Керівникам аудиторських фірм, які, можливо, відчувають у собі потенціал і мають бажання долучитися до нових органів регулювання аудиторської діяльності, які будуть обиратися вже незабаром, надзвичайно важливо заробити собі ім’я, добре зарекомендувавши себе як професіонала і надійну людину.