Керівник аудиторської фірми бажає, щоб працівники були ефективними і приносили своєю працею бізнесу користь. Між тим, досить часто ефективність деяких працівників є занизькою. Потрібно з'ясувати, у чому проблема, та негайно її вирішити.

Наприклад, якщо аудитор працює до пізньої ночі, але водночас регулярно порушує встановлені терміни виконання завдань, варто визнати, що його теперішній підхід до роботи не працює. Починаючи розбирати проблему, варто насамперед подякувати аудитору за його зусилля та важку працю. По-перше, це однозначно сприятиме конструктивному діалогу, а по-друге, тривалі затримки на роботі є зазвичай ознакою співробітника, що щиро турбується про результати своєї роботи, але просто не знає, як ефективніше організувати свій робочий процес.

Керівник повинен разом з аудитором проговорити його типовий робочий день або тиждень: які завдання виконуються або не виконуються, в якому вигляді подаються результати роботи, скільки часу забирає те чи інше завдання.

Дізнавшись більше про типовий робочий день чи тиждень аудитора, його зони відповідальності, виклики та звички, керівник зазвичай зможе визначити, що саме заважає ефективній роботі співробітника. Далі необхідно запропонувати аудитору поглянути на виявлені труднощі як на перепони, які можна або усунути, або обійти.

Скажімо, якщо аудитор нещодавно працює у компанії, багато бізнес-процесів можуть видаватися йому незрозумілими або складними. У таких випадках найкращим рішенням є знайти для аудитора ментора, який добре розбирається у відповідних процесах і, ймовірно, теж раніше стикався з аналогічними труднощами, але зміг їх ефективно подолати.

Можливо, аудитор взяв на себе забагато обов’язків? Або береться за проекти, для виконання яких йому бракує досвіду чи знань? У таких ситуаціях варто зменшити навантаження на співробітника, але подати цю інформацію позитивно, щоб в аудитора не склалося враження, що його вважають некомпетентним.

Наприклад, можна пояснити, які завдання є найважливішими і попросити зосередитися поки на них. Коли відповідні завдання він виконуватиме вчасно та якісно, можна додати й інші обов’язки.

Часто нові працівники можуть виконувати зайву роботу, і це не помічають досвідчені співробітники, які звикли до певного стану речей. Удосконалення та спрощення бізнес-процесів підвищить ефективність не лише конкретного співробітника, але й усієї компанії.