Не встигли ми зоглядітися, як уже добігає кінця 2019 рік, тож час підвивати підсумки: що зроблено, яких результатів вдалось досягти та чи правильний вектор діяльності було обрано торік.

Плинність кадрів в аудиторських фірмах змушує їх власників шукати нові шляхи залучення кваліфікованого персоналу, утримання професійних фахівців із досвідом та способи «вирощення» власних експертів. Проте за нинішніх умов конкурентної боротьби з кожним роком стає дедалі важче вигравати в цьому протистоянні. Тому останнім часом керівники компаній акцентують увагу на розвитку бренду роботодавця і вважають його стратегічним напрямом розвитку.

Нині перед бізнесом стоїть низка нових викликів, пов’язаних зі зростанням конкуренції між компаніями. Найважливішою конкурентною перевагою фірми стає формування її стратегії розвитку, орієнтованої на задоволення соціальних потреб як персоналу, так і всіх зацікавлених сторін. Тому всім компаніям, зокрема й аудиторським, доводиться шукати нові способи ефективної взаємодії з різними учасниками ринку, реалізовуючи їх у численних КСВ-проєктах.

Сильна організація характеризується не тільки надійною структурою, яка може забезпечити виконання поставлених цілей, а й чіткою мотивуючою ідеологією, де закладені основоположні принципи бізнесу. Вони є основою організаційного характеру, а отже, фундаментом побудови бренду і стратегії комунікації з клієнтами. Цінності, навколо яких вибудовуються вектори діяльності компанії і її взаємодія зі стейкхолдерами – ознака її зрілості і сили.

Бажання вийти на зовнішні ринки – природна стадія розвитку успішного бізнесу, націленого на сталий розвиток. Якщо аудиторська компанія утвердилася на українському ринку, набула членства в міжнародній професійній мережі, альянсі чи асоціації, має високу впізнаваність серед клієнтів, упевненість у власних силах і ресурси для того, щоб і далі торувати шлях до успіху на міжнародній арені, – однозначно варто спробувати свої можливості й нарешті вийти з умовної зони комфорту.

Нещодавно міжнародна ділова спільнота відсвяткувала Всесвітній день етики. До цієї події активно долучилися аудитори та професійні бухгалтери, адже етичні питання в їхній роботі посідають чільне місце, безпосередньо впливаючи на результат професійної діяльності. З нагоди Всесвітнього дня етики по всьому світу проводилися різноманітні заходи, де, зокрема, обговорювалися особливості нового Кодексу етики професійних бухгалтерів. Розглянемо їх докладніше

Хмарні технології вже достатньо давно прийшли в наше професійне життя, з-поміж іншого й у бухгалтерію та аудит. Які переваги вони надають для повсякденної роботи з документами та даними? Для прикладу візьмемо найпопулярніший хмарний сервіс – Office 365.

Конкуренція на ринку аудиторських послуг з кожним роком стає дедалі гострішою. Саме тому аудиторські фірми акцентують увагу на якості своїх послуг, адже саме вона є запорукою успішної діяльності, утримання поточних клієнтів і здобуття прихильності нових. З яких компонентів складається якість аудиторських послуг – спробуємо розібратися далі

Міжнародна профільна преса вже не вперше закликає аудиторів звернути увагу на новітні технології. Справді, за ними сьогодні майбутнє кожної професії, і аудиторська не є винятком. Щоб залишатися успішними, аудиторським фірмам потрібно впроваджувати у свою роботу інноваційні та високотехнологічні рішення, від яких отримає зиск як сама фірма, так і її клієнти