Американський інститут дипломованих присяжних бухгалтерів (AICPA) очікує, що федеральний уряд США до п’ятниці розпочне процес отримання заявок від кредиторів, які беруть участь в останньому турі Програми захисту заробітної плати (Paycheck Protection Program, PPP), і закликав консультативні фірми заохочувати своїх клієнтів, представників малого бізнесу, які потребують допомоги, більш активно подавати заявки.

Одним з найбільш невдалих прикладів просування аудиторських послуг можна назвати використання можливостей масової реклами та безособове розсилання комерційних пропозицій. І хоча схема роботи, коли через пряму рекламу назва компанії популяризується, а іміджеві оди формують довіру до неї, має досить логічний вигляд, назвати її професійною не можна. Аудиторські послуги – доволі складні за своєю суттю, навіть зараз вони потребують роз’яснення. Тому для їх популяризації й подальшого продажу PR має особливе значення. Реклама в цій ситуації виконує другорядну роль і є додатковим інструментом впливу.

Асоціація технічних спеціалістів з оподаткування (ATT) закликала продовжити період податкових пільг для тестування на COVID-19 за рахунок роботодавця до 5 квітня 2021 року.

Асоціація міжнародних сертифікованих професійних бухгалтерів підвищила Сью Коффі (Sue Coffey), призначивши її виконавчим директором (СЕО) з питань громадського аудиту.

Американський інститут дипломованих присяжних бухгалтерів (AICPA) опублікував інформаційний документ, який повинен допомогти аудиторам з підготовкою звітів про контроль для компаній, які вже впровадили технологію блокчейну у свої системи надання послуг.

Функції внутрішнього аудиту тривалий час виконували лише штатні спеціалісти компанії. З плином часу ситуація змінилася, і значна кількість європейських та американських організацій перейшли на частковий або повний аутсорсинг функцій внутрішнього аудиту. Свій внесок у цю справу зробила пандемія, і тепер утримувати штатних фахівців стало невиправдано дорого.

Аудиторські фірми мусять просувати свої послуги. І тут їм на допомогу приходить PR. Його потенціал в аудиті – колосальний, адже інструменти справді працюють, потрібно лише відшукати їх. А тут, власне, і починаються «промахи». Яких помилок найчастіше припускаються аудиторські фірми, просуваючи свої послуги?

Американська Рада з нагляду за обліком у публічних компаніях (PCAOB) змінила акценти інспекційних перевірок у 2021 році через пандемію. Регулятори повідомили про це на традиційній щорічній конференції щодо досягнень в роботі PCAOB та Комісії з цінних паперів і бірж (SEC).

Починаються новорічні свята. Незважаючи на карантинні обмеження, ми поспішаємо привітати наших клієнтів та партнерів. Як обрати діловий подарунок?

Аудиторські фірми, що беруть участь у тендерах на проведення аудиту, досить часто стикаються з вимогам щодо членства у Форумі фірм або ж щодо топових позицій у рейтингах аудиторських мереж чи асоціацій.

Уряд Великобританії повинен докласти вдвічі більше зусиль, аби запобігти розповсюдженню нових схем ухилення від сплати податків. До такого висновку дійшов комітет Палати лордів з економічних питань, висловивши його у своєму звіті «Нові повноваження Управління з податкових та митних зборів (HMRC): справедливі та пропорційні?». Звіт стосується проєкту закону про фінанси на 2021 рік.

Глобальна ініціатива звітності (GRI) вважає, що звітність про сталий розвиток повинна стати обов’язковою у відповідь на консультації Фонду міжнародних стандартів фінансової звітності (Фонд МСФЗ) щодо її потенційної ролі у стандартах звітності про сталий розвиток.

Асоціація спеціалістів з бухгалтерського обліку (ААТ) повідомила, що пропозиція уряду Великобританії зібрати 100 мільйонів фунтів стерлінгів (132,81 мільйонів доларів) з організацій задля фінансування діяльності з протидії відмиванню коштів може стати непосильним тягарем для бухгалтерів та їх клієнтів.