Згідно з опитуванням, проведеним Інститутом дипломованих бухгалтерів Гонконгу (Hong Kong Institute of Certified Public Accountants, HKICPA), 36% представників бухгалтерської та аудиторської професії виконують нетрадиційні для бухгалтерів функції, а роботодавці відчувають труднощі із залученням та утриманням таких талантів.

Якість аудиторських послуг є важливою та невід’ємною запорукою успішної й конкурентоспроможної роботи аудитора. Висока якість аудиторських послуг також є сукупністю характеристик та вимог, що висуваються до здатності задовольнити встановлені й передбачувані потреби наявних і потенційних клієнтів. Для забезпечення якості аудиторських послуг, як і аудиту фінансової звітності, важливі наявність належного сприйняття та розуміння ознак якісної та неякісної аудиторської послуги з боку замовників.

Нинішня структура системи корпоративної звітності не надто сприяє доведенню компаніями до відома ключових стейкхолдерів їх здатності створювати сталу довготривалу вартість. Про це заявили представники Міжнародної федерації бухгалтерів (IFAC) у своєму офіційному повідомленні.

Індія зменшує базову ставку корпоративного податку з 30 до 22%. Цей крок є частиною урядової стратегії, спрямованої на стимулювання економіки та залучення прямих іноземних інвестицій вищого рівня.

Рада з фінансової звітності Великобританії (FRC) презентувала традиційний звіт щодо розвитку аудиту (Report on Developments in Audit). Згідно із документом якість аудиту на сьогодні не завжди відповідає очікуванням замовника та високим стандартам професії, на які потрібно орієнтуватися.

Агентство з фінансових послуг Японії прийняло рішення переглянути стандарти аудиту для підвищення підконтрольності аудиторських фірм. Нагадаємо, Агентство з фінансових послуг Японії є регулятором ринку аудиторських послуг, забезпечує їх якість та контролює роботу учасників ринку.

У кожному колективі є працівники, без яких складно уявити компанію. Як правило, вони довго працюють в організації, виконують найскладніші завдання та досягають високих результатів. Так звані незамінні співробітники є носіями корпоративного духу та взірцями для наслідування. Водночас у компаніях, де немає продуктивних команд, ці «незамінні» працівники просто-таки сідають на голову. Вони можуть не виконувати доручень керівництва, свідомо порушують корпоративні правила та цькують новачків, якщо бачать у них конкуренцію.

Інститут професійних бухгалтерів у сфері управлінського обліку (Chartered Institute of Management Accountants, CIMA) оновив Кодекс етики, аби допомогти фінансовим професіоналам вирішувати питання, що стосуються етики та дотримання принципу незалежності в епоху цифрових технологій.

Аудиторський бізнес – непростий. Ненормований робочий графік, складні завдання та стислі часові межі на виконання проєктів можуть спричинити конфлікти та несприятливу робочу атмосферу. Якщо у вашій компанії вибухонебезпечна емоційна ситуація, можна зробити висновок, що команди у вас або немає взагалі, або вона надто слабка. Робочі команди якраз навпаки нейтралізують увесь робочий негатив, генерують енергію та впевненість у тому, що найскладніше завдання буде виконане. Люди почуваються комфортно, захищено та впевнено.

Рада з міжнародних стандартів освіти у сфері бухгалтерського обліку (International Accounting Education Standards Board, IAESB) переглянула чотири міжнародні стандарти освіти (International Education Standards, IES), що стосуються навчання та розвитку, приділивши більше уваги технологіям та професійному скептицизму.

Не секрет, що успішний бізнес – це ефективні команди. Найцінніший актив кожного власника та керівника, а аудиторської фірми й поготів, – люди. На жаль, знайти фахівців своєї справи стає дедалі важче. Недостатній рівень професійної кваліфікації, брак досвіду, нерозуміння роботи в аудиті – основні причини, які заважають дібрати персонал в аудиторську фірму. Проте конкуренти не дрімають. Кожен з них намагається перекупити кращих працівників. Як утримати цінні кадри?

Accountancy Europe рекомендує переглянути Директиву про нефінансову звітність (Non-Financial Reporting Directive, NFRD), аби відобразити в ній необхідність для сучасної економіки «пройти термінову та радикальну трансформацію для досягнення кліматичного нейтралітету та цілей сталого розвитку».

Прямим доказом відсутності команди в аудиторські фірмі, та й будь-якій компанії загалом, є її безініціативність, інертність і цілковита безвідповідальність. Прострочений дедлайн нікого не лякає, а нові проєкти викликають хіба що роздратування. Люди не хочуть працювати, досягати результатів, опановувати нові обрії професії. Як правило, у компаніях, де немає команди, працівники зациклені на собі та своїх особистих потребах. Робота стає для них тяжкою повинністю, яку вони змушені виконувати, щоб заробити собі на життя.

Шахрайство в компаніях практично не можна викорінити, проте його можна звести до мінімуму. Аби зробити так, щоб шахрайські дії у вашій компанії стали дорогим задоволенням, необхідно впровадити низку заходів.